כל מה שאני עושה (כמעט)

בניית אסטרטגיה שיווקית​

מהי האסטרטגיה שפעלת בה עד היום? מה יש לשפר ולשנות? מה יש לשמר ולקדם? מי קהל היעד שלך? באיזו שפה נבחר שהמותג שלך ידבר? מה הם הנכסים הדיגיטליים שחשוב למותג שלך להיות בהם? בקיצור מלא שאלות חשובות עם תשובות חשובות לבניית האסטרטגיה הנכונה.

בעידן המדיות החברתיות, ריבוי האתרים והמוצרים, יש צורך לבדל את העסק שלך מהמתחרים ומעסקים נוספים כדי לבלוט ולהיראות. בניית אסטרטגיה שיווקית היא משמעותית לטווח הארוך. אפשר להסתכל על זה כמו בניית תוכנית אימונים לרץ למרחקים ארוכים.

על מנת שהעסק יגיע ליעדים שלו, לא מספיק להביא את המוצר הנכון או להציע את השירות הטוב ביותר.  יש צורך בתוכנית פעולה שיווקית לטווח הרחוק שתזניק את העסק ותעזור לכם לעמוד ביעדים העסקיים החודשיים והשנתיים.

אם אתם בתחילת דרככם או כבר כמה שנים בעסק, השירות מתאים לכל מי שמרגיש תקוע במסריו השיווקיים וצריך עזרה בניתוח הנתונים עבור המדיות שפעלתם בהן עד היום או שרק התחלתם לפעול בהן. כמו כן, חשוב מאוד להבין ולאפיין מהי שפת המותג, פילוח קהל היעד הנכון, מינוני פרסום, בחירת המדיות המתאימות לשיווק העסק לשם הגדלת עוקבים, יצירת לידים ועמידה ביעדים.

את תוכנית האסטרטגיה השיווקית אני בונה לכם לאחר ניתוח כל הנתונים של הנכסים הדיגיטליים ושאלון נרחב שאשלח אליכם כדי להבין את מהות העסק ויעדיו. מטרת בניית התוכנית הינה לייצר עבורכם תוכנית פעולה אפקטיבית הכוללת הבנה של המספרים שעומדים מאחורי המדיות שלכם, משימות לעתיד, פתרונות לשיפור ונקודות לשימור. את התוכנית תקבלו במסמך בריף מסודר ונוח כולל גאנט לדוגמא להמשך העבודה.

אתם רוצים להשתמש גם בשירותי כתיבת התוכן שלי? זה הזמן לקפוץ לשירות הבא שלי- כתיבת תוכן. בניית בנק תוכן עשיר, מקורי ויצירתי המותאם לעסק שלכם.

כתיבת תוכן

מילה שלי על כתיבת תוכן

את העסק שלכם מובילים היעדים והמטרות שלכם. העסק הוא מקור ההכנסה שלכם, בו תרצו לגדול מבחינה עסקית ואישית. שפת העסק חשובה מאוד לא רק עבורכם אלא ובייחוד עבור הלקוחות והעוקבים שלכם. על מנת שלעסק שלכם תהיה שפה ייחודית, ובכדי שהתוכן יצליח לגעת בלקוחות ובעוקבים, יש לסלול נתיב כתיבה שיגרום לצופה לזהות אותו מכל מקום שהמסרים יגיעו אליו.  לתוכן שיווקי שני מסלולים מאוד חשובים בעיני שבהם אני מתמקדת בעבודה עם הלקוחות שלי- תוכן שיווקי המוכר מוצר או שירות ותוכן שמלמד או מעביר אינפורמציה חשובה הנוגעת לעסק.

התוכן שלנו צריך לייצר הזדהות אצל הקורא, לעורר מחשבה ועניין, רגש וחוויה. לא תמיד צריך להשתמש בקשת הרגשות האלה אבל חשוב להיות מקורי ויצירתי על מנת ליצר בידול מול עסקים דומים בתעשייה. המילים הנכונות הם אלו שיעבירו את המסרים שלכם.  בקיצור, מה אני באמת חושבת על עולם כתיבת התוכן השיווקי? תוכן טוב ומקצועי, כתוב בגובה העיניים של קהל היעד= לקוח מתעמק ומתעניין.

כתיבת תוכן מכל סוג שהוא גוזלת לכם זמן רב? אתם לא מצליחים להמציא תוכן איכותי כל פעם מחדש? אתם לא בטוחים שהכתיבה שלכם מספיק שיווקית? אז השירות הזה הוא בול בשבילכם.

כתיבת תוכן באופן קבוע גוזלת לבעלי עסקים זמן רב מהלו”ז. השירות שלי נועד לחסוך לכם את הזמן. אני כבר אמצא לעצמי את המקום שיש בו את המוזה הטובה ביותר לכתוב לכם את הטקסטים הכי איכותיים. אני אכתוב לכם סיפורים טובים, תוכן שימושי מעניין ומשכנע, לעיתים עם הומור ולפעמים מרגש עבור המדיות הבאות:  אתרים, דפי נחיתה, בלוגים, פוסטים למדיות חברתיות, ברושורים, ברכות ופנויה לעוד הצעות. תפתיעו אותי. 

 

אתם כבר כותבים תוכן סבבה אבל זקוקים לשירותי עריכה עם נטייה שיווקית הציצו בשירות הבא שלי – עריכת תוכן.

עריכת תוכן

מה זה אומר עריכת תוכן?

כתבתם תוכן אבל אתם לא שלמים עם הטקסט הסופי? יש לכם תוכן ישן ובא לכם לרענן אותו? רוצים לחדד את התוכן שלכם ולהפוך אותו לשיווקי? עריכת התוכן השיווקית משמעותה- ביצוע שינויים ושיפורים של טקסטים על מנת שיעמדו בתנאים של המדיות השונות הרלוונטיות לבית העסק, יקדמו אותו ויעוררו עניין. קופירייטינג, מכירים? חד, שנון וקולע. 

אני קוראת את הטקסט שלכם בצורה מקצועית ואף ביקורתית (אבל בקטע טוב כן?) ומטפלת בטעויות כתיב, רווחים מיותרים, שימוש לקוי בסימני פיסוק, כותרות, ניסוח ושכתוב משפטים לא בהירים וברורים, רצף הגיוני. כל זה תוך כדי רגישות ומודעות לצרכי העסק ולשפה המיתוגית.

 

כל תוכן שתרצו. טקסטים באתרי אינטרנט, תקצירים ומאמרים לבלוגים, חידוד מסרים שיווקיים בדפי נחיתה, עלונים וברושורים, התאמת טקסטים לדרישות SEO  לפי מילות מפתח, פוסטים למדיות דיגיטליות ועוד.

שווה אה?

כתיבה ועריכה הם שני דברים שונים אך לעיתים קרובות מגיעים יחד. רוצים גם וגם או רק ורק? דברו איתי.

הם חולים עליי!

פרגונים ופטפוטים